瓶子里看到的世界

美风幽景,博众所长。

The Boy Who Murdered Love - Diana Vickers

好久没有更新了,今天发现首很带感的~~~

【把腐朽的糜烂之箭直插我的胸口】

The Boy Who Murdered Love

       you're the boy who murdered love
  你是谋杀了爱情的男孩
  cold hands and a heart of stone
  有着冰冷的手和铁石心肠
  you're a midas in reverse
  你将一切毁灭
  you're the king  of pain and hurt
  你是伤痛之王
  and the stars  turn into fire
  你将点点星光化成火焰
  and the roses change from red to black
  玫瑰也由红转黑
  you encourage my desire
  你鼓励着我的渴望
  then you put the arrow in my back
  但此刻你却在我背后放了一道冷箭
  shot shot shot shot shot like a bullet
  像子弹一样射击,射击,射击,射击
  stop stop stop  stop stop oh you love it
  停止,停止,停止,停止…哦你却要偏要这样
  no no no no no now you've done it
  不,不,不,不我说不要可你已经那样做了

         you're the boy who murdered love
  你是爱的谋杀犯
  love love love  love
  欺骗,背叛,侵犯,两情相悦,终归于爱
  you're the boy who murdered love
  到头来你却谋杀了它。

  you're the thief of innocence
  你是偷了我贞操的贼
  you're a tainted cherry tree
  下身早已腐败的樱桃树
  you're a mark upon your skin
  你是你皮肤上的一个记号
  where your heart once used to be
  就在你心曾在的那一晚
  you're a sinner with no soul
  丢了灵魂的罪人
  you're the nearly was i never had
  可几乎拥有所有我所不曾拥有的东西
  you're an angel i was told
  有人说你是个堕天使
  then you put the arrow in my back
  你却在背后给了我一箭反咬一口
  shot shot shot shot shot like a bullet
  像个子弹射击,射击,射击,射击
  stop stop stop stop stop oh you love it
  停止,停止,停止,停止…哦可你很爽的样子
  no no no no no  now you've done it
  不,不,不,不可以可你已经把我侵犯
  you're the boy who murdered love
  你就是爱的谋杀犯
  love love love love
  禁果,深吻,交缠,进入,终归于爱
  you're the boy who murdered love
  你亲手谋杀了它

评论
热度(1)

© 瓶子里看到的世界 | Powered by LOFTER